fbpx
Caută
Close this search box.

Termeni si conditii

Termenii si conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre SC ATELIER CRISTALIA SRL , denumit in continuare “Vanzator” și Utilizator/Client în versiunea valabila in momentul efectuării unei tranzactii in magazinul online https://www.cristaliapet.ro.

  1. Contact:

Ne poti contacta astfel:

– la adresa postala SC ATELIER CRISTALIA SRL SRL , Str. Fabricii de Zahar nr.4/30 , Cluj-Napoca, Cluj, 400572

–  telefonic sau WhatsApp:  0756 895 917

– prin e-mail : contact@cristaliapet.ro

– facebook : https://www.facebook.com/CristaliaPet

– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.

Te rugăm sa ai in vedere ca programul de functionare al departamentului de suport este in intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (cu exceptia Sarbatorilor legale).

  1.   Reguli Generale pentru folosirea magazinului online CristaliaPet

Magazinul online poate fi folosit doar de catre persoanele care au varsta peste 18 ani.

Persoanele care nu au implinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.

. Clientul este considerat consumator, cu conditia ca scopul pentru comandarea livrarilor si serviciilor sa nu poata fi atribuit în primul rand activitatilor profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in exercitarea activitatilor comerciale sau independente la incheierea contractului.

Odata cu inregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personaele. Solicitam consimtamantul pentru a-ti procesa datele, iar in lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate la politica de confidentialitate.

Pentru a ne asigura ca am inregistrat corect datele tale, iti vom trimite un e-mail dupa ce te-ai inregistrat în magazinul online, prin care iti vom solicita verificarea și confirmarea informatiilor.

Prin afisarea produselor in magazinul online, Vanzatorul invita Clientul sa faca o achizitie din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare “Comanda”).

Limba contractata este exclusiv limba romana.

  1.   Procesarea datelor cu caracter personal

Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, lipsa consimtamantului duce la imposibilitatea de inregistrare pe site și utilizarea magazinului online.

In unele situatii iti vom solicita consimtamantul în magazinul online pentru a-ti putea trimite anunturi, oferte, discounturi speciale. Acest consimtamant este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment.

  1.     Comenzi

Comenzile se plasează pe siteul https://cristaliapet.ro 

Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încat sa primești informatii precum dimensiunea, culoarea, pretul și materialele din care au fost produse.

  1.   Cum se pot face cumparaturi în magazinul online?

Selectează produsul dorit din gama de produse, dand click pe butonul “Adauga în cos” în pagina de produs. Selectarea produsului si adăugarea în cosul de cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul “Cosul de cumparaturi”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.

Dacă doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul “Finalizeaza comanda”.

Pentru a plasa o comanda, este necesar sa te inregistrezi. Dupa inregistrare vei avea acces si la alte opțiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii.

Selectează metoda de livrare dorita și adresa unde doresti să livrăm comanda (la tine acasă, la birou).

Te rugam sa te asiguri ca toate datele de livrare si de contact furnizate sunt complete si corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare. Introducerea codului postal in adresa de livrare este obligatoriu.

Este necesar sa indici metoda de plata. Metodele de plata disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata prin transfer bancar.

Dupa ce ai selectat metoda de plata, ai stabilit optiunea de livrare și adresa de expediere, poti vizualiza in josul paginii produsele cuprinse in comanda.

Dand click pe butonul “Plasati comanda”, iti exprimi dorinta fermă de a achizitiona produsele din cosul de cumparaturi. Inainte de a plasa comanda este necesar sa bifezi casuta in care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.

În calitate de client, ai dreptul de retragere (sa renunti la comanda), drept care nu este afectat de procesul mentionat mai sus.

O comanda nu este considerata ferma pana nu finalizezi toti pasii din acest proces. În cazul în care nu iti doresti sa plasezi o comanda ferma, nu finaliza comanda.

Dupa primirea comenzii, Vanzatorul iti va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expedierii comenzii.

Vanzatorul te poate contacta telefonic (daca ai introdus un numar de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numarul de telefon si adresa de email vor fi folosite doar in scopul procesarii comenzii si a livrarii acesteia, nu in scopuri promotionale fara acordul tau.

  1.   Preturi

Toate preturile produselor din magazinul online sunt exprimate in LEI si includ toate taxele. Aditional, există costul de transport. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Inainte de a plasa comanda va fi afisata valoarea totală a acesteia Vanzatorul sinclientul isi exprima acordul pentru acest pret. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar dacă Vanzatorul decide ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse in magazinul online.

  1.   Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate în magazinul online sunt lucrate manual in atelierul nostru dupa confirmarea comenzii. In anumite cazuri unele produse se afla pe stoc si pot fi exepediate in ziua urmatoare comenzii. In cazul in care produsul nu este pe stoc, termenul de excutie poate fi cuprins intre 1-3 zile, in funcite de produs.

8. Garantii

Toate bunurile comercializate de către vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezinta defecte.  In cazul în care Produsele prezinta totusi defecte, Vanzatorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugam sa acorzi atentie culorilor Produselor si sa iei in considerare faptul ca, datorita setarilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferente fata de ceea ce a afisat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuarii Comenzii. Aceste diferente nu pot fi considerate neconformitati.

Garantia comerciala este de 30 zile dupa receptionarea produsului.

Garantia de conformitate expira dupa 2 ani de la data livrării produselor.

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achizitiei, factura atasata pe e-mail.

9.Returnarea sau schimbarea produselor

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Important! Produsele returnate nu trebuie să prezinte indicii că au fost purtate,material rupt sau deteriorat, nu fac parte din categoria produselor care din motive de protectia sanataii sau de igiena nu pot fi returnate.  Este obigatoriu  să aibă toate etichetele originale atașate.

Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unei comenzi speciale.

Poți trimite coletul suportând costul expediției, la adresa:

SC ATELIER CRISTALIA  SRL

Str. Fabricii de Zahar nr.4/30

Cluj-Napoca

Cluj

400572

Tel: 0756895917

In cazul unei erori de comanda produsa din vina noastra (produsul are defecte de fabricatie, s-a trimis alt produs, alta marime, alta culoare etc) firma noastra va suporta taxa de transport atat tur cat si retur.

In cazul in care produsulele primite nu sunt conforme va rugam sa ne informați in termen de 24 de ore de la primirea coletului e-mail contact@cristalia.ro sau tel. 0756 895 917, sesizarile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Dupa  transmiterea notificarii, cumparatorul va fi contactat de catre un reprezentant al siteului www.cristaliapet.ro  care va va oferi un raspuns cu privire la solicitarea inaintata.

In cazul care produsul returnat este conform ,contravaloarea produselor o veti primi in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului sau aveti posibilitatea sa alegeti un alt produs din oferta noastra.

10. Costul livrarii /Timpul de livrare

Costul livrarii este de 25 lei TVA inclus pentru fiecare colet, in aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru expedierile in afara ariei de acoperire a firmei de curierat , se percepe taxa pentru km suplimentari. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic.(0756 895 917)

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoarea mai mare de 250 lei (fara taxa de transport inclusa),exceptie localitatea de destinatie aflata in afara razei de acoperire a firmei de curierat.

Timpii de tranzit pentru curier sunt de 1-4 zile.

Timpul de livrare poate fi influențat de sărbătorile legale, campaniile promoționale, starea vremii.

In cazuri exceptionale ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare. In aceasta situatie clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.

Produsele vor fi livrate catre client numai dupa confirmarea comenzii si acceptarea costurilor de livrare. Comenzile plasate si confirmate  sunt livrate in termen de 3-7 zile lucratoare (fiecare produs este confectionat handmade in atelierul nostru ) de la confirmarea comenzii.

Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon de catre un reprezentant al atelierului nostru.

Daca doriti livrarea in strainatate, costul livrarii depinde de tara de destinatie. Plata produselor comandate si a costului de livrare se realizeaza in avans prin transfer bancar.

  1. Raspundere

Raspunderea Vanzatorului – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor și Conditiilor si/sau a Contractului:  ATELIER CRISTALIA ca vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzător pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, în mod rezonabil, a acestei încalcari.

In orice caz (excluzand raspunderea pentru pagubele aduse vietii și/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maxima fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.

ATELIER CRISTALIA nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinand acestuia.

De asemenea, ATELIER CRISTALIA nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail si parola), pentru gestionarea accesării Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau a Contractului.

Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile site-ului în ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existența la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasării comenzii.

12.Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea clientului în locația indicata in comanda (ințelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

Copyright – Proprietate intelectuală

Intregul continut al website-ului, incluzand fară a se limita la logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia, este proprietatea exclusivă a ATELIER CRISTALIA.

Utilizatorului/Clientului nu ii este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legaturi, expunerea, includerea oricarui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui tert, în alt scop decat cel de a incheia/executa un Contract pentru Produse si a se informa despre Produsele comercializate pe website, fara a exista un acord scris prealabil al Dali Bijoux în acest sens.

13. Legea aplicabila. Jurisdictia

Acesti Termeni și Conditii, precum și Contractul se supun prevederilor legii romane. În caz de dispute, acestea vor fi solutionate de instanaa de judecata competentă de la sediul ATELIER CRISTALIA, Utilizatorul/Clientul exprimandu-si acordul in ceea ce priveste această alegere de competenta..

14. Modificări ale Termeniilor si Conditiilor

Vanzatorul este îndreptatit sa modifice Termenii și Conditiile unilateral daca este necesar sa se adapteze modificarilor aduse cadrului juridic sau tehni